Photos of The Week #2: Nature & Culture

Sunday, October 04, 2015 Pojiegraphy Journal 4 Comments


Jom tengok gambar-gambar random minggu ni!

Salam,

Sudah masuk beberapa minggu tapi keadaan jerebu ni masih lagi belum hilang. Simpati pada diri, pada rakyat Malaysia, Singapura dan Indonesia atas sikap yang kurang bertanggungjawab oleh sesetengah pihak ni. Harapnya semua dalam keadaan sihat sejahtera ya. Kurangkan aktiviti luar. 

Bila entri ini sudah diterbitkan dalam blog, aku mungkin sedang dalam perjalanan ataupun sudah dalam atas kapal menuju ke jeng jeng jeng. Sempat juga aku lari dari serabutnya menyiapkan kerja-kerja kursus yang semakin bertambah. Agaknya ke mana ya? Nanti aku kongsikan. 

PHOTO A 
Hirup udara segar di Na Muang Waterfall 1, Koh Samui, Thailand

PHOTO B
Pengalaman melihat tarian Kecak di Uluwatu Temple, Bali, Indonesia

 PHOTO C
Keindahan Angkor Wat Temple, Siem Reap, Kemboja

Korang pilih mana satu? 

4 comments:

  1. selamat sampai ke mana jua destinasi pojie, belanja pic pun terima kasih dah kan hihi :)

    ReplyDelete
  2. 1st ...! sejuk je mata memandang... :D

    ReplyDelete