It's took almost for 1 month. What is it? oh. nothing, my precious cat. I don't know what happened to her lately?Kenapa? Nak mogok ke aku tak benarkan hang bercinta? haha. kesian kesian kesian.Well, obvious sgt. bila ada kucing jantan nak datang, slalu die excited sangat meraung kat tepi tingkap. Tapi lately ni, bila ada bunyi dari mana-mana kucing jiran, die buat bodoh. Dulu selalu lari bila aku ajak lepak dalam bilik, suka cakar aku, suka kacau barang-barang kat atas meja. Termasuk alatan-alatan menulis. Buku-buku. [Oh! itu dulu! sekarang dah xde ah]. Sejak aku larang percintaannya, dia selalu murung. macam tak bermaya. datang bilik aku baring atas katil macam menunggu hari je. aisssh! kenapa? tak cukup ke 1 balang friskies aku bagi tu?
Buat tuan anda risau saja.
Here's a photo of her ;

pss; Ah! Tunggu tuanmu punya kekasih hati dulu barulah kau boleh bercinta! hahaha