Kepada Cikgu Husna & Cikgu Zura.

Friday, June 26, 2009 Pojiegraphy Journal 0 Comments

Dengan ini, tibalah hari terakhir cikgu-cikgu praktikal bagi kelas 5 Pengaturcaraan Komputer iaitu cikgu Husna & cikgu Zura,
WAIT!
rasa macam baru smlm je cikgu masok sekolah teknik shah alam ni kan?!
ingat lagi pertama cikgu dtg kat skola.
budak2 kelas berkata;
'eh! cikgu praktikal pdt & fop ustazah la.'
'wei, cikgu praktikal fop tu nampak garang la'
ternyata...
semua tu salah!
semestinya cikgu husna & cikgu zura sangat sporting,
bak kata cikgu Nurul, asal cikgu muda2 sure korang rapat punye. well, i admit it.
pasni, xde dah
discussion,
buat slide powerpoint,
kuiz-kuiz,
tauke cc smatsa.
HAHAHA!
apa apa pun, memang best gila selama 3 bulan belajar ngan cikgu praktikal ni. :)

Kak zura? yeahh. sesuai kan? hehehe.

kaki achievers yang senget

bersama 5 Pengaturcaraan Komputer

saya paling tinggi. agagaga

& Cikgu Husna

thanks for this cikgu :)

Akhir sekali, cikgu zura tinggalkan pesan kat kiteorg.nak tau ape?

JANGAN MALAS BELAJAR!

Amboi, kiteorg mmg rajin belajar lah cikgu.

p/s ; too bad. time tu cikgu Husna busy. xdpt nak snap snap gambar. apa-apa pun thanks ya cikgu, pasni rajin-rajin la melawat kitaorg dekat SMATSA. agagaga. goodluck cikgu.!

0 comments: