yoyo

Friday, April 17, 2009 Pojiegraphy Journal 2 Comments

agak appreciate it la, finally dpt gak rasa yoyo.
pergh !
bukan main rindu lagi aku ngan bende ni.
last minum pun hari tu,
dia kirim. HUHU.
bru2 ni, kakak ipar aku n firhan g kk,
so dpt la mintak kirim.
*sounds funny kan?*
aku peduli apa.
yang penting aku dpt rasa benda ni, x gak aku tertunggu.
tp aku stil x puas minum, nak lagi wooo.
x sabar nak hbs exam tros balik kk.
dpt lepak ngan membe2,
aku rindu korang weeyh.
dpt carik keje partime.
dpt rse suasana pagi,ptg,mlm di KK tu.
huhuhu

*yoyo*

*agak pelik*

p/s ; bila aku dpt blik kk ni?

2 comments:

  1. pojie,aku tgk kt mid ari tu yoyo tu non-halal la..
    btul ke?

    ReplyDelete
  2. woii, itu bkn yoyo yg aku maksudkn la, memandai je ko ni

    ReplyDelete