Anjing

Thursday, April 30, 2009 Pojiegraphy Journal 0 Comments

sorry, agak lama x update. Laptop rosak. xde tempat nak online, luckily laptop dah oke :)

Laporan daripada Pn.Chung masa time kat perhimpunan rasmi minggu ni,

"Pada minggu lepas, seekor anjing telah mencerobohi sekolah menengah Teknik Shah Alam, setelah pihak sekolah cuba pelbagai cara untuk menghalau anjing tersebut, namun x berjaya. Lalu, pihak sekolah telah memanggil pihak bomba & penyelamat untuk menghalau anjing tersebut" katanya.

HUH? cuma seekor anjing je. nak panggil bomba? whoa! sangat hebat .
yela, gurumoorthi dah cuba halau anjing tu, tapi anjing tu ttp degil.
dah la anjing tu lepak kat kelas junior PK, kesian gile dorang.

*mase subjek PDT, dak2 kecoh kat depan lab*

*merenung anjing tu, xleh blah!*

*anjing lari, cuak!*

*kesian dak 4pk*

*najis anjing tu, bapak r!*

*dak2 baling newspaper kat anjing tu*


*anjing nak lari takut tgk gurumoorthi*

*sarang ape?*


*ellyn & fana sempat market*

p/s ; anjing tu are most welcome ! HAHAHA!

0 comments: