tag yang aku paling suka.

Tuesday, December 23, 2008 Pojiegraphy Journal 6 Comments

tagged dari ; SSIN & YAZLIN
nak tau kenapa aku suka tag ni, entah la. aku rasa best ja !
saja nak showw off handwritting aku yang smart gila tu. buahaha!
hmm. kali ni nampak sangat apa yang tag ni nak .
dia nak tgk tulisan kita smart ke x.
tapi budak zaman skg tulisan mcm tunggang langgang.
so, dorang maen hentam je .
asalkan da bg respon kat tagged kwn dorang tu.
bluek ! bluek ! bluek !
nah! tengok la macam mana rupa respon aku kat korang.
gelakkk laaa :))


The rules ;
1. Your name/ user name
2. Left handed or right handed
3. Favorite letter to write
4. Least favorite letter to write
5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog".
6. Tag 6 7 people:
p/s ; smart tak handwritting aku? .

6 comments:

  1. buruk buruk buruk buruk buruk!

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. eh, boleh tahan ar tulisan ko!
    haha.

    mine hodoh lagi...
    =P

    ReplyDelete
  3. tulisan sempoi tapi lawa. hah, tgk tu. hidong dah kembang! ish3. :P

    ReplyDelete
  4. pasni ril tgk k lan rply tag.
    same version.
    ;)

    ReplyDelete