The day the earth stood still | Histeria

Monday, December 22, 2008 Pojiegraphy Journal 3 Comments

i did watch those two movies at the same day .
hm, for sure, i like Histeria. haha. dah sah2 seram, mmg la aku suka .
ngehngehngeh.


The day the earth stood stills ;

cite ni? hm. entah la . on d half way, aku da terlelap.
yang aku tau, cite ni pasal aliens,scientist n blah! blah! blah!
aku suka tgk ending citer ni, tgk serangga perosak tu makan semua makhluk n benda di dunia ni.
rasa cam kiamat ja. fewh !


Histeria ;

citer ni? haha. cite yang aku nanti2 kan. pergh! agak seram gak r. aku suka part lesbian zeta & alissa hampir berkissing. HAHA. pandai betol minah tu berkissing. mesti ada pengalaman kan? kan?kan? last2, yang selamat cuma murni(liyana jasmay). sebab dia la tuan kepada hantu busut tu. make-up effect citer ni best siot ! nampak real sangat.

3 comments:

  1. i already watched the day the earth stood still.comments? hmm.. film ni okie2 je lah. agak buhsan sebab lambat gyla. my brother nak sangat tengok cite ni so layaaan je lah :D

    ReplyDelete
  2. HAHA. yeah! aku just suke tgk ending die. :DD

    HISTERIA besttt!

    ReplyDelete
  3. dh kene potong la babak terkissing tu,.
    hu2.

    ReplyDelete