ni hah anak buah ku yang comel gila tu, Muhammad Firhan Syaza . [comel macam pakcik dia jugak] *perasan plak. ngeh.ngeh.ngeh.
dia baru sampai kk petang semalam. wah ! da maken besar plak. yang x bole tahan tu dia panggil aku dengan nama famous aku 'ji' . tu kan nama pemes aku kat myspace 'pojie' . macam-macam la budak ni ! nak tau budak ni camna?
dia budak baik, manja, pandai, comel [mcm aku] bluek! , aktif . kadang2 pandai gak kish pipi org .
agak friendly la.
yeah, skg da ada org yang aku bole buli slalu. ngehngeh.
>.<