anak buah ku dah sampai kk (:

Saturday, December 06, 2008 Pojiegraphy Journal 9 Comments

ni hah anak buah ku yang comel gila tu, Muhammad Firhan Syaza . [comel macam pakcik dia jugak] *perasan plak. ngeh.ngeh.ngeh.
dia baru sampai kk petang semalam. wah ! da maken besar plak. yang x bole tahan tu dia panggil aku dengan nama famous aku 'ji' . tu kan nama pemes aku kat myspace 'pojie' . macam-macam la budak ni ! nak tau budak ni camna?
dia budak baik, manja, pandai, comel [mcm aku] bluek! , aktif . kadang2 pandai gak kish pipi org .
agak friendly la.
yeah, skg da ada org yang aku bole buli slalu. ngehngeh.
>.<

9 comments:

  1. alamak!
    bdk comel tu!
    walaweyyy
    saya nk gigit dia boleh ?
    YUMMY!
    x)
    btw,pojie tak cute okay!
    KUAT PERASAN!
    HAHAHAHA
    one day I'll marry your nephew!
    ;]

    ReplyDelete
  2. ahaha..
    nma ur anak buah same as mine la!;D
    hee..

    comel la!!
    MAYBE mcm pakcik dier la.ahaha

    ReplyDelete
  3. Ahaha!
    cute³..just like me!
    ngee~!! (:

    ReplyDelete
  4. hahaha...comey2..
    pak cik dia yg x tahan tuh..
    uwawa...
    adiq2..

    ReplyDelete
  5. ahha comel gylee anak buah u pojie !! :D

    ReplyDelete
  6. uncle die kuat perasan
    arap anak buah u x mcm u KUAT PERASAN

    ReplyDelete
  7. btol ape kiut cam uncle diaa. :))

    ReplyDelete